kolmapäev, 6. mai 2020

Sõbrakesed, ilmad on ilusad, aga tööd tuleb ikkagi ära teha!

7.05.2020


KAS LEIAD SIIT PILDILT ENDA?
KAS TULEB MEELDE EELMINE KEVAD PÕLLUMAJANDUSMUUSEUMIS?

2. klassi lapsed! Eile unustasid päris mitmed õpilased e-koolis opiq-u keskkonna ülesanded inimeseõpetuses tegemata. Palun tehke need kindlasti ära! 

1. Eesti keeles teeme etteütluse. 

Enne etteütlust loe läbi need sõnad kõva häälega nii nagu on kirjutatud. Kõik variandid pole õiged. 

konn - kon                                             ball - pall                        
busile - bussile - pussile                        teed - Teet     
hireneiu - hiireneiu                                mut - mutt
tuneli - tunneli                                       toiduks - toituks                    võdis - võtis - võttis                              kasa - kaasa  - kassa            vimausi - vihmausi - vihmaussi

Made with Padlet
JÄTKA EESTI KEELEGA.
Loe õpikust lk 86 ja tee eesti keele tv lk 27 harjutused 1 ja 2. 

2. Matemaatika
Harjuta taas oma kaartidega korrutamist-jagamist. 
Tee kordamiseks tv lk 38, 39. 

3. Vaata toredat videot ning kirjuta õpetajale sõnumisse, milline loomaliik Eestis ja milline Leedus sureks välja ilma inimese abita. Võid ema telefonist ka mulle sõnumi saata. 



4. Majandusõpetus

TERE II klassi õpilane!
Loe üks väike lugu  ja siis mängi mängu ning vasta  palun küsimusele: Kes on Sinule sinu ema õe tütar? Palun saada mulle vastus meilile siegrid.illus@konguta.edu.ee. Samuti võid ka punktisumma saata.  
Minu sugulased.
Minu nimi on Paul ja ma olen juba koolipoiss. Mu peres on peale minu veel vanaema, isa, ema, õde, koer ja kass. Pere on meil päris suur, kuid meie suguselts on veelgi suurem. Ükskord pidin ma koolis joonistama sugupuu. Mina otsustasin joonistada puu asemel hoopis sajajalgse. Iga sajajalgse jalg pildil oli üks minu sugulane ja kuivõrd kõik minu sugulased on üsna erinevad, siis tulid ka jalad isesugused.
Jõudu tööle!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Asesõnad

https://pin.it/1xNF6KZbS https://pin.it/5sBKbphWx