neljapäev, 18. märts 2021

19. märts

Kui sa ei oska siia oma pilti üles laadida, saada mulle messengeri, laen ise üles. 

Made with Padlet

 

Kas sa oskad sellele seinale üles laadida oma peidetud pliiatsi pildi?


👇

1. INGLISE KEEL 

Täna on inglise keele videotund kell 10. Enne seda tee mõned inglisekeele ülesanded, mille leiad siit lehelt koos zoomi lingiga. 
👇

2. EESTI KEEL

Teema: "Loe teksti ja kirjuta, kuidas sa loost aru said!"

Kas teate, et ka õpetaja võib mõnikord üsna rumal olla? Võtsin kätte teie õpiku, lugesin meeldetuletuseks tekste lk 58, 59, 60, 61. Täitsa toredad lood olid. Sain aru, et mõned lood pean teie jaoks jätma vahele, ilma õpetajata ja omavahelise arutluseta jääks nii mõnigi asi arusaamatuks. 
Aga lugedes lehekülge 61 - teate, seal jäin mina täiesti hätta. Ausõna! 
PALUN AITA MIND! 
Ma ei saanud aru, mida see Nuti teha tahtis ja miks ta pärast kurvaks muutus? 
Loe sina ka läbi lk 61, mille pealkiri on "Nutitund igasse kooli!" Loe see tekst vähemalt kaks korda läbi, äkki siis taipad paremini kui mina. Või tekivad sul mingidki mõtted. 
Kirjuta mulle palun meilile, kuidas sina aru said, miks Nuti kurvaks muutus? 
Arutame teie vastuseid esmaspäevases zoomi tunnis. 

3. MATEMAATIKA
Teema: Mitmetehteliste arvutuste harjutamine ja kaheksaga jagamine. 

1)Katseta, kas oskad juba kaheksaga jagada. 





 

 2) Järgmisena tee ära õpikust ülesanne 96. Vaata selle kohta õpetaja ettenäidatud videot.



 

 3) Kirjuta kaheksaga jagamise tehted vihikusse. Õpikust ül 98 võta appi. Tehted on siin!
8 : 8 ; 16 : 8; 24 : 8; 32 : 8; 40 : 8; 48 : 8; 56 : 8; 64 : 8; 72 : 8 


4) Vaata ülesannet 103. Kirjuta 4 vastust üksteise alla mulle paberile ja pildista. Saada mulle messengeri või kui sa pildistada ei saa, võid saata telefoni sõnumina lihtsalt 4 arvulist vastust mulle. 
Minu tel 5230663


4. LOODUSÕPETUS

Teema: Selgrootud - kalad, lõhe. 

ZOOMI TUND KELL 13.00 
Võta kaasa looduõpetuse õpik ja töövihik. 
👇

Meeting ID: 796 7591 4042
Passcode: b5z9jN

Õue Elva miljonit koguma, et meie klass võidaks!
Loe raamatut!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

6. klass eesti keel KORDAME KÄÄNDEID https://learningapps.org/display?v=pooa82qot18 https://learningapps.org/display?v=pq8i3wrpk18 https://l...