esmaspäev, 1. juuni 2020

2. klassi õpilaste lood arvutimängu tegelastest.

2. juuni

Eile kirjutasite lugusid ja kahekõnesid populaarsete arvutitegelastega. Tänaseks ülesandeks on need lood läbi lugeda, valida välja üks ja mõelda, millise seikluse võiks sellele loole või kahekõnele lisada. (Kirjutama ei pea)
Need, kellel lugu veel kirjutamata, saavad seda teha täna ja õpetajale saata. 

Martini lugu Spike´i ja Jacky´ga.

SPIKE: Tere!
JACKY: Tere!
SPIKE: Lähme mängime!
JACKY: Mida mängime?
SPIKE: Show down duo´t.
JACKY: Tšau!
SPIKE: Tšau!

 


Maidu lugu Shark Leoni ja Super Leoni vahel


SHARK LEAON: Tere!
SUPER LEON:   Tere Tere!
SHARK LEON:   Kas sa tuled täna minuga mängima?
SUPER LEON:   Ma ei saa täna. Tulen homme.
SHARK LEON:  Tšau!
SUPER LEON:  Tšau!



 Kerttu lugu Sandy ja Leoniga.

Ühel päeval otsustasid Sandy ja Leon piknikut pidada. Enne piknikule minekut küsisid lapsed vanemate käest raha, et poes käia ja endale midagi näksimist osta. Sandy ja Leon küsisid vanemate käes, kas nad võivad parte ka sööta. "Muidugi,"  vastas ema. Ema andis lastele 10 saia, mõlemale viis. Partide juures läks neil hästi. Piknikul läks neil ka väga hästi. Õhtul läksid nad vanaema poole. Sandyl ja Leonil oli tore päev!
 



Sandra lugu Sandy ja Sproutiga.

Oli üks ilus laupäev. Sandy helistas Sproutile. Sandy arvas,et võiks minna kalale. Sprout kiitis selle heaks. 
Mõeldud tehtud. Nad said Koopsi järve juures kokku. Nad võtsid õnged lahti ja viskasid sisse.
Esimese tunniga ei püüdnud nad ühtegi kala,aga vahepeal ikka näksis. Järsku tõmbas Sandy kala välja. 
See oli pisike ahven. Pärast seda tõmbas kohe ka Sprout ahvena välja. See ahven kaalus 1kg. 
Lõpuks said nad kahepeale 10 kala ja tegid need pooleks. 
Jätsid hüvasti ja mõlemad läksid enda koju kala rookima.




Leandra lugu Sandy ja Nita´ga.

Sandy: Tšauki, kuidas läheb Nita? 
Nita: Väga hästi! Aga kuidas sinul?
Sandy: Mitte väga hästi, aga ikkagi hästi!
Nita: Tore! Aga tahtsin küsida kas sa minuga spaasse tuled?
Sandy: Ja muidugi! 
Nita: Tore, aga lähme siis tellime piletid sisse saamiseks!
Sandy: Muidugi!
Nita: Ja ma vahepeal siin mõtlesin, et peale spaas käiku võiksime ju minna linna shoppama ja jäätist minna sööma kohvikusse! Kas sobib?
Sandy: Muidugi!
Nita: Olgu, see on ju tore, aga hakkame siis minema!
Sandy: Jaa lähme nüüd siis!



Mairoldi lugu Spike´i ja Crowga

Spike: Tere, Crow! Kuidas läheb?
Crow: Hästi läheb mul! Aga kuidas sul läheb?
Spike: Mul läheb kah hästi!
Crow: Aga mis sa teed? Ma lähen Leoni juurde. 
Spike: Aga okei! Ma siis jätan sind rahule.
 


Andre lugu Spike Sprouti ja Shark Leoniga.

Spike Sprout ja Shark Leon elasid suurtes Alpides. Nad olid suured sõbrad. 
Nad elasid punases majas. Ühes toas oli väga väga sügav vesi, seal elas Shark Leon. 
Ühel päeval läksid nad allikale metsa. Nad võtsid tassid kaasa ja hakkasid pikniku pidama. Selles paigas oli kuulda linnulaulu. Linnu laulsid puu otsas ja ümberringi õitsesid sirelid. Nad kohtasid rästikut, jänest ja oravat. Kui hakkas hämarduma, läksid poisid koju. Neil oli ilus päev.



Miina lugu Sandy ja Leoniga.

Sandy: Tere, Leon! Kudas sul läheb?
Leon: Tere sullegi, mul läheb hästi!
Sandy: Mis sa teed?
Leon: Otsin kuud.
Sandy: Miks sa kuud otsid?
Leon: Mul on üks kulgur seal.
Sandy: Hästi selle pärast siis.
Leon: Jah.
Sandy: Head aega!
Leon: Nägemiseni!



Keni lugu Sprouti ja Super Leoniga.

Sprout ja Super Leon said pargis kokku.
Sprout: Tere Super Leon! Kuidas sul läinud on?
Super Leon: Tere Sprout! Mul on hästi läinud,kuidas Sul läinud on?
Sprout: Minul on ka hästi läinud. Meil saab varsti kool läbi ja saame tunnistused kätte.  Mina lähen varsti vanaema juurde ja siis lähen vanaisa juurde Pärnusse. Perega läheme ka juulis puhkama. Mis sinu plaanid on suveks? Mida lõbusat sina teed?
Super Leon: Mina tahan teha hästi palju sporti ja ujuda ning süüa jäätist. Mina lähen ka perega puhkama ja vanaema juurde Valka, kellega lähme Lätti puhkama.
Sprout: Mina ka vanaisa juures Pärnus tahan palju ujuda ja rannas võrkpalli mängida. 
Super Leon: See on ju igati vahva tegevus Pärnus. 
Sprout: Sind oli väga tore näha aga ma nüüd lippan koju, pean veel kooli jaoks jutu valmis kirjutama. Aga kindlasti näeme veel suvel,kui on ilusad ilmad.
Super Leon: Sind oli ka väga tore näha! Kindlasti kohtume veel, siis lähme koos ujuma.
Sprout: Tsau! Varsti näeme!
Super Leon: Tsau!









LOODAN, ET NEED LOOD SULLE MEELDISID! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tänased Nathani tunni harjutused

  PIKNIK Tõlgi sõnad eesti keelde ja leia eestikeelsed sõnad üles! Kasuta arvutihiirt sõnu märkides.