29. aprill
Siin on üks Kristofer Koidu joonistatud tegelene, kellel pöial üleval. "Kõik on hästi!" ütleb ta. |
KLÕPSA SIIN
1. Matemaatika
Kõik lapsed, kes mulle ilusti jagamise ülesanded tööraamatust saatsid, on aru saanud, mis on jagamine. Täna harjuta veel jagamist ja õpi ära see, et jagamine ja korrutamine on omavahel seotud. Homme teeme matemaatika videotunni, seal saame selle üle täpsemalt arutada.
Tr lk 28, 29 - saada mulle foto.
Harjuta MIKSIKESE pranglimises lünkamist 2. tase ja korrutamist - 1. tase.
2. Eesti keel
1. Harjuta lk 80 lugemispala hoolega ilmekaks ja hea tempoga lugemiseks. Tee sellest ühe minuti pikkune videolugemine seinale. Saan panna hinde!
2. Rääkisime videotunnis õhulossidest ja näitasin teile Sonja õhulossi, kus Sonja kohtus taas vanaisaga.
3. Kirjuta 3-4 lausega eesti keele vihikusse, milline võiks olla sinu õhuloss, kes seal elab ja mida seal teha saab. Pane pealkirjaks "Minu õhuloss". Joonista juurde värviline pilt oma õhulossist. TEE FOTO SELLELE SEINALE. 3. Kunstiõpetuse tegid ära juba oma õhulossi joonistamisega, valmista täna ka korrutamiskaardid viiega.
HOMSES MATEMAATIKA VIDEOTUNNIS VAJAME KOLMEGA KORRUTAMISE KAARTE.
4. Videokõne kell 11.00 Inimeseõpetuses.
https://us04web.zoom.us/j/78826978481
Kes ei saa osaleda, teevad tööraamatust iseseisvalt lk 26, 27. Kirjutage mulle eesti keele vihikusse, kuidas hoidutakse karoona eest. Kuidas tuleb käituda ringi liikudes, kuidas poes käies, mida teha haiguse kahtluse korral. Tahan sellest tööst ka fotot.
Kes ei saa osaleda, teevad tööraamatust iseseisvalt lk 26, 27. Kirjutage mulle eesti keele vihikusse, kuidas hoidutakse karoona eest. Kuidas tuleb käituda ringi liikudes, kuidas poes käies, mida teha haiguse kahtluse korral. Tahan sellest tööst ka fotot.
JÕUDU TÖÖLE!
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar